مکاتبات: روش انجام ارتباطات بطور کتبیو از طریق نوشتن که که اصطلاحاً مکاتبات نامیده می شود. روش مکاتبات دارای محاسنی است که از آن جمله سندیِّت،ثابلیت حفظ ونگهداری ،رایج بودن،هم چنین به عنوان زبان رسمی یک جامعه تلقی می گردد. امور دفتری : امور دفتری عبارتست از :مجموعه اقدامات وعملیات که منجر به در یافت،ثبت و توزیع مکاتبات(نامه های وارده به سازمان و یا ارسالی از سازمان )می گردد. هر گونه نوشته و یا اطلاعاتی که به سازمان می رسد اصطلاح ...
322 مروری بر دفتر داری ،انبار داری واصول بررسی استهلاک ابزار و وسایل کار 6 صفحه فایل ورد,322,مروری,دفتر,داری,،انبار,داری,واصول,بررسی,استهلاک,ابزار,,وسایل,کار,,صفحه,فایل,ورد,
تحقیق دانشجویی
بعد از خرید و دریافت فایل ورد اگر در شوند و استهلاک این انسانی,مروری بر
پروژه - پایان نامه - طرح توجیهی اقتصادی - مقاله
صفحه 1 صفحه 2 صفحه 3 1 - ارتقاء فناوری و بررسی و ارزیابی کار و و انبار سرد بر