فروشگاه فایل

دانلود مقاله،تحقیق،پروژه،پایان نامه،کارآموزی

فروشگاه فایل

دانلود مقاله،تحقیق،پروژه،پایان نامه،کارآموزی

معرفی ابزارهای مشتری مداری در نظام اداری -دولتی- (مورد مطالعه سازمان ها و ادارات دولتی استان یزد )

معرفی ابزارهای مشتری مداری در نظام اداری -دولتی- (مورد مطالعه سازمان ها و ادارات دولتی استان یزد )

مشتری مداری مفهومی است که در بخش بازرگانی به عنوان یک ابزار مهم برای برتری جستن و ایجاد مزیت رقابتی قابل استفاده است . در بخش دولتی مشتری مداری راه حلی برای بهبود و کارایی سازمان های دولتی است . زیرا اساسی ترین و قوی ترین ابزار سنجش رضایت از بازار و خدمات دولتی ،گوش دادن و عمل کردن به نظریات شهروندان است. ایجاد وپیاده سازی ابزاری که به سنجش رضایت مندی مشتریان می پردازد به عنوان مهمترین شاخص در امر بهبود عملکرد از نیاز های اساسی سازمان های امروزی است . جامعه ی آماری پژوهش را کلیه مشتریان ...

معرفی ابزارهای مشتری مداری در نظام اداری -دولتی- (مورد مطالعه سازمان ها و ادارات دولتی استان یزد ),معرفی,ابزارهای,مشتری,مداری,نظام,اداری,-دولتی-,(مورد,مطالعه,سازمان,,,ادارات,دولتی,استان,یزد,,
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.