فروشگاه فایل

دانلود مقاله،تحقیق،پروژه،پایان نامه،کارآموزی

فروشگاه فایل

دانلود مقاله،تحقیق،پروژه،پایان نامه،کارآموزی

دانلود پاورپوینت موضوع روز : از امروزتان یک شاهکار بسازید

دانلود پاورپوینت موضوع روز : از امروزتان یک شاهکار بسازید

معرفی (ژان بقوسیان): نویسنده کتاب شکستن مرزهای فروش و بیش از 270 مقاله در زمینه بازاریابی،تبلیغات،مدیریت و کارآفرینی در مجلات گوناگون موسس و مدیر سایت مدیرسبز ، یکی از پنج سایت پربیننده در زمینه بازاریابی از دیدگاه گوگل مشاور بازاریابی و فروش با سابقه ارائه مشاوره و آموزش به بیش از 200 شرکت متخصص بازاریابی و تبلیغات اینترنتی مترجم کتاب سال 2011 برایان تریسی با نام ساخت کسب‌و‌کار فوق‌العاده مدرس درس Advanced Marketing در دوره MBA WWS مالزی پیشرفت و موفقیت شما در زندگی به یک مورد ب ...

دانلود پاورپوینت موضوع روز : از امروزتان یک شاهکار بسازید,دانلود,پاورپوینت,موضوع,روز,,امروزتان,,شاهکار,بسازید,
تحقیق آماده در مورد نوزاد نارس یا پره ماچور – ایران فایل
دانلود رایگان دانلود پاورپوینت موضوع روز : از امروزتان یک شاهکار بسازید
از امروزتان یک شاهکار بسازید
من محمد فایق مجیدی دهگلان کارشناس مسئول آموزش متوسطه دوره اول استان کردستان هستم شماره
دهگلان زادگاه من
من محمد فایق مجیدی دهگلان کارشناس مسئول آموزش متوسطه دوره اول استان کردستان هستم شماره
شرکت خدماتی و نظافتی پارسا اصفهان
در این قسمت باید یک CrystalDocument بسازید و لازم به ذکر هست هر یک از سی دانلود لینک از
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.